Pages

7/26/11

Keliru Pasal Permohonan UiTM



Assalamualaikum. Apa khabar semua? Sehat? Harap anda sehat belaka, kalo tak mane korang mampu nak baca blog ni. Fuhh~ 

Orite, berbalik kepada tajuk dan gambar diatas, aku baru dapat tahu yang permohonan ni dah lama dibuka. Tahu pun sebab member aku yang sorang ni bagitahu aku. Aku agak terkejut sebab tinggal lagi seminggu je sebelum tarikh tutup.


Tapi, yang menjadi tanda tanya aku adalah, betul ke ni untuk badge aku yang last semester ni. Aku agak confius lah kan. Tanya mentor, mentor pun tak pasti dan dia pun tak tahu nak tanya siapa. Hmm. 

Intake pulak bulan Disember ni, tapi ada yang kata bulan Mac tahun depan. Mane satu ni korang? -,-!
Kemusykilan diri bertambah lagi, tapi tarikh tutup Jumaat ni.

Apa aku nak buat ni? Camne eh? Perlu aku apply sekarang atau yg sessi yang akan datang?

Kepada yang expert , tolong la bgtahu.. T.T

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)