Pages

7/2/11

KISAH AKU PASAL AKU (T3 Download)

Okey, sorry guys sebab lama tak update untuk blog ni. Aku dah tak terasa dah addicted sangat nak blogging pun, apatah lagi aku nak mengadap laptop. Semuanya bosan dah bagi aku, ada internet tak ada internet sama saje bagi aku. Aku sekarang dah busy sikit, bukan pasal kerja mahupun study, tapi masalah yang aku hadapi sekarang. Aku setiap kali dok runsing-runsing memikirkannye. haha! Agak personal pulak entri kali ini. Tapi nak buat macam mana aku type ni pun ikot apa yang terlintas kat dalam kepala otak aku. cehh!

Okey, semua mesti pernah ada masalah duitkan? ke tak ada? Tu aku rasa orang-orang berada yang tak ada masalah duit tak pun orang-orang yang dah bekerjaya. Huih, aku ni? Perghh masalah no satu aku tu kot. Asik-asik aku cerita pasal duit, memang tak lain tak bukan aku memang perlukan duit. Tengok lah, nak makan pun aku pikir 2 - 3 kali, apatah lagi aku nak topup -,-! . LOL!

Dah tak ada duit, kena lah kerja kan? Tapi nak kerja pun perlukan duit gak. Setuju tak cakap aku? Mana tak nye nak beli seluar lah, kasut lah macam-macam lah. Nak pergi tempat keje pun mesti ada duit. Ye, kawan-kawan aku semua suruh aku kerja, tapi dorang tak paham yang aku ni memang dah tak ada duit dah -,-! Aku pun hairan kenapa aku macam ni. Ish kalau aku tak extend 1 sem, sure aku tak ada masalah ni. Boleh aku duduk rumah tak pun kerja area rumah aku , sure sangat makanan ditanggung mak aku. Tapi ape boleh buat, nasi dah jadi bubur kan.

Ahh! Mesti korang totally bosan dengar aku punya entri kali ni. Dengan itu, aku bye-bye lah! haha.
Sorry la aku cerita personal sikit ni, aku dah bosan tahap dewa! Dorang semua main futsal, aku kena tinggal plak! Fine! Esok pulak dorang tengok transformer 3! Aku nak follow pun tak ada duit. Bapak kaya dorang suma. Arggh! Aku nak download je transformer tu! Dah ada da mediafiremovie upload. haha! Ni tengok screenshot :





Okey lah! Selamat malam!


DOWNLOAD TRANSFORMER : CLICK SINI!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)