Pages

8/14/11

COUNTER STRIKE GLOBAL OFFENSIVE REVIEW


Assalamualaikum semua. Amacam puasa? Orite? Penuh ? ..
Selamat hari minggu gua ucapkan. Well macam biasa weekend kita dok rehat2 saja kat rumah. Kali ini gua nak kasi cerita sama lu orang pasal game. Penah dengar pasal Counter Strike? ;) ala CS tuhh.. Skang dah banyak versi. Tapi ape yang guanak cerita pasal game First Person Shooter (FPS) ni, dorang akan launch versi baru where is Counter Strike Global Offensive. 
Meh gua tunjuk sikit trailer hasil dari youtube ; 
Dengar khabar, dorang ada buat beta untuk tahun ni, tapi tak tahu lak bila dorang kasi beta tuh. Kalo tak, boleh la dorang rasa macam mane gameplay, then senang jugak untuk kita usya beta tester upload dorang punya gameplay kat utube. hopefully la kan. ;)


Apa yang bezanya versi Global Offensive (GO) ni katanye dorang upgrade graphic dorang dan ada tambah weapon baru. 
Tapi kan, gua jeles jugak, sebab laptop gua tak support la game berat2, -,-! Just yang ok Dota, CS1.6, CSCZ, Need4speed, and HON (yang agak semput jugak kalo men) . huhu
Gua nak buat mcm mane, PC kat rumah pun dah hilang RAM, peh jatuh standard gua upgrade dulu. -,-!
Arghh, btw, kepada sesape gamers yg suka FPS game, nantikan ok! :) 
PLAY PRO, GO PRO!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)