Pages

12/11/11

Sebulan Lebih bukan Sedetik Lebih LOL

Assalamualaikum! Hello stalkers! Hello anda! Whats up?

Ada orang ke baca blog ni. Cer gitaw saya. Orite malas nak bertaip panjang sebab itu bukan cara aku. Straight to the point, base on title dekat atas tu nak cerita ape yang sebulan lebih ni. Ouh lupe nak announce aku da sebulan lebih bekerja as staff 7-11 saje la. Itu jela mampu aku cari, walaupun baru dapat diploma tapi aku malas nak cari kerja bidang tuuuu. Jauh lagi, susahkan diri dan tak balik modal kot kalo dapat kerja2 yang outstation & jauh dari rumah. :)

Aku just cari sedikit je duit2 & untuk isi masa terbuang aku sementara dapat call degree UiTM nanti. InsyaAllah aku nak kumpul duit untuk sambung degree, nanti tak ada la nak menyusahkan bapak aku untuk bagi sikit duit kan. Lagipun adek aku sedang blaja & tak dapat lagi loan MARA tuuu. Harap2, aku dapat lah simpan. Tapi aku nak aim something la for gaji ni which is SAMSUNG GALAXY Y kot -,-! Hehe harap aku dpat la hp secanggih tu. Ameinn! :)

Semenjak aku kerja 7e ni, baru lah aku tahu kenapa 7e selalu tanye macam ni kalo customer bagi duit besar "Tak ada duit kecik ke bang?" . Sebenarnye ada rahsia disitu dan sememangnya kitaorang mengelakkan customer bagi duit besar! Nak tahu pasal ape? Nanti lah aku cerita! bye! :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)