Pages

6/15/12

13 & 12 hari lagi

Tempat : Atas katil
Masa : 2.13 am
Tarikh : 15 June ( 13 hari lagi nak 22 thun and 12 hari lagi final start )  -,-

Assalamualaikum, Amek masa sekejap. Sekejap? hmm ok la. Well, hari ni da masuk jumaat, nak dekat penghujung minggu. Minggu ni sebenarnya banyak gila kerja, macam orang gila! Serabut yang amat. Isnin, Selasa, Rabu = direct test. Tinggal Sabtu ni je test Calculus untuk mggu ni. For nextweek plak test ECM. Dan nextweek jugak last week untuk study before final ^_^  . Excited plak final, sebab ape? sebab aku tak sanggup dok shah alam lagi, huuu nak duk umah makan free. 

Apa aku nak cerita ni pasal final aku, tak tahu la sempat ke tak aku nak study macam kat diploma dulu, dengan ruang yang agak sempit kat sini, dan masa berlalu begitu cpat. :( Ape la dah jadi dengan aku ni, masa awal2 masuk dulu ok je. Tapi, dah nak jadi macam ni, terpaksa redha. Aku just harap dapat luangkan masa sepenuhnya untuk final. Aku tak nak fikir pasal benda lain. Kau ke , dia ke, kereta ke, kawan ko ke, bf ko ke, fb ko ke, n so onn. Malas! keke propa je aku ni, mane leh tak pikir langsung, kalau tak pikir, tak de life la aku. Sampai masa aku amek keputusan untuk botakkan kepala aku. Argh keputusan agak melulu, aku tension sangat. Last penah aku botak dulu masa diploma. Disebabkan oleh dia dan sidia. haha bapak r jadi balik time ni. tak sangka, dan skang aku "okay and fine" ..tu je nak cakap, nak wat tutor static dynamic. demnn!

aku bot! -,-!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)