Pages

9/7/12

Permulaan sem kedua

Assalamualaikum,

Sari berita utama,

          Next week, dah start kelas untuk 2nd semester. Setelah hampir dua bulan dok kat umah je, lastly sambung juga pencarian ilmu aku. Ceih, ayat tak boleh blah. Sem baru, life pun baru lah rasanya, takut rasanya, cuak pun ada, macam mana nak hadap muka kau nanti? Segan dong, takkan nak buat-buat tak kenal, ke patut gitu? Aku pun tak tahu la, tak ada mood sebenarnya nak hadapi situasi yang datang nanti. Pasai kepala otak rasanya.

          Takpe takpe, aku lelaki, kena kuat. kan? Ape yang terjadi biarlah terjadi, ape yang lepas biarlah lepas. Lepas ni aku nak hidup terus pandang ke depan. InsyaAllah boleh rasanye, kot la, if aku tak cpat give up kan.Tolong, aku taknak emo-emo sem depan or ada perasaan yang boleh wat aku hilang fokus kat subjek aku sume. 

           Okey, tolak tepi tu sume, sampah je tu, haha. Jadual aku sem depan agak tak best la, tak macam senior2 aku sem lepas. Best je dorang, Rabu dah cuti, Jumaat lagi cuti, best la dorang 3 hari je kelas. Sem ni, tak dapat plak mcm tu. Tak best langsung lah. Tapi ape2 pun, Rabu tetap cuti untuk course Engineering! :)  TQ lah FKA, sayang FKA! :D . Pasal kelas, kelas macam biasa, start pepagi, takde hal untuk bangun pagi aku rasa, just lambat or cepat jela, bekejar la nt pepagi, dengan masalah parking dlm UiTM tu. OH tak lupa dengan masalah lif lagi kat faculti tu, sedih -,-! haha. 


Ok JADUAL SEM NI

So, harap sem ni berjalan dengan sebaiknya, taknak benda yang tak diingini berlaku. InsyaAllah. Sampai sini jek la, takut aku merepek gila nanti, penat je type tapi takde orang baca pun . =,=! haha . Blog syok sendiri.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)