Pages

5/24/11

13#. Alienware.



Assalamualaikum. Hey korang! Straight to the point, tahu tak ape itu Alienware? Kepada sesiapa yang dah tahu tu bagus lah. Kepada yang tak tahu tu rajin2 lah jenguk www.alienware.com . Aku bukan ape, dah lama mengidam nak ada sebijik laptop or desktop Alienware ni. Why? Sebab direka khas untuk gaming, tapi ape kan daya, dalam mimpi sajelah hasrat aku nak miliki salah satu. Yelah, harga agak mahal ouh, untuk lappy saja minimum dalam 4000 boleh dapat, kalah VAIO kot. Cek sini [ MY PriceList ] .Serious VAIO kalah. Bukan nak kutuk atau ape, aku saja nak luahkan aku nye pendapat. hahaha! NVM lah, satu hari nanti aku akan beli jugak alienware ni. hehe :) 

Itu saje. Esok balik Kuantan dah pagi tiket kul 9. Doakan aku selamat sampai. bye Uolls!



Nice tak? haha


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sebab memenuhi ruangan ini.

:)